Урок «Історія України в пам’ятках і пам’ятниках. Пам’ятки історії рідного краю»
Для кожного народу дуже важливо пам’ятати своє минуле. У Тараса Григоровича Шевченка є такі рядки:
"Подивіться лишень добре,
Прочитайте знову
Тую славу. Та читайте
Од слова до слова,
Не минайте ані титли,
Ніже тії коми,
Все розберіть... та й спитайте
Тойді себе: що ми?..
Чиї сини? яких батьків?"
Кожне покоління наших предків залишило по собі слід. Усе, що було створено людьми у різні епохи, можна зібрати разом, наче величезний пазл – спільну візитівку нашого народу.
Про минуле і про нас розповідають будинки, садиби, церкви, промислові підприємства, фортеці, пам’ятні місця і пам’ятники, кладовища й окремі поховання.
Споглядаючи їх, ми дізнаємося про рівень майстерності людей у різні епохи, про рівень їхніх знань, про технології, людські смаки і найважливіші потреби.
Кожен об’єкт зберігає в собі пам'ять про минулі часи та про людей, які його створили. Саме тому такі об’єкти називаються історичними пам’ятками.
Вивчення пам’яток допомагає простежити, як змінювалося життя людей і як змінювалися самі люди. Із таких знань, образів, уявлень складається історична пам'ять. Завдяки їй ми відчуваємо себе єдиним народом, великою-великою спільнотою, що має свою історичну територію, спільну історію, самобутню культуру.
У четвер 08 лютого в Барабойській гімназії для учнів 5 класу, пройшов урок з історії України та громадянської освіти на тему: «Історія України в пам’ятках і пам’ятниках. Пам’ятки історії рідного краю». На уроці учні ознайомилися з поняттям, що таке «історична пам’ятка», що таке «пам’ятники», вчилися розрізняти їх за видами й характеризувати за простим алгоритмом, а також з'ясували чому потрібно турбуватися та доглядати за історичними пам’ятками рідного краю.
Під час уроку учні виконували різноманітні завдання, онлайн - вправи, спробували себе у ролі експертів музеєзнавчої справи, були справжніми дослідниками історичних пам'яток рідного краю, побували у кріслі автора, а ще змогли порівняти пам'ятку історії та пам’ятник і знайти, що у них спільного й відмінного. Як це було:
Коментарі
Дописати коментар